मनको कुरा लेखेकी थिन्, चिठी भित्र उनले

मनको कुरा लेखेकी थिन्, चिठी भित्र उनले
बुझिनँ कि उनीलाई, कहीँ कतै मैले

धेरै माया गरेकी थिन् सोचे भन्दा धेरै
झुटो सम्झी मैले बिर्से, गल्ति भयो मेरै
मेरै बाटो हेर्दि रै’छिन, अझै पनि उनले
बुझिनँ कि उनीलाई, कहीँ कतै मैले

चिनाजानी छोटो भयो, दुर्भाग्य नै हो कि
मनको कुरा साटासाट धेरै थोर भो कि
नबसहै मलाई पर्खि, बेस मलाई भुले
बुझिनँ कि उनीलाई, कहीँ कतै मैले

मनको कुरा लेखेकीथिन्, चिठी भित्र उनले
बुझिनँ कि उनीलाई, कहीं कतै मैले

सुरेन्द्र ईङनाम 

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a comment

  • युएईमा साँस्कृती कार्यक्रम सम्पन्न

  • लिम्बु पहिरन

  • Click in Photo for more..

  • बाँकी तस्विर हेर्नको लागि माथि तस्विरमा क्लिक गर्नुहोस।

  • धेरै पुरानो लिम्बु तस्विरहरु, बाँकि तस्विर हेर्न माथि तस्विरमा क्लिक् गर्नुहोस।

  • बिभिन्न कालखण्डमा गरिएको लिम्बुवान मुक्तीका आन्दोलनहरु । तस्विर मा क्लिक गर्नुहोस

  • August 2010
    S M T W T F S
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • नेपल कै सबै भन्दा अग्लो देविको मुर्ति ताप्लेजुङ लिम्बुवानमा, पाथिभरा देविको दर्शन गरौ र मनोकामना पुरा गरौ। तस्विर मा क्लिक् गर्नुहोस।

  • LimbuMandala

  • तोङबा

    लिम्बु जाति हरु को चिया

  • याक्थुङ समाज

  • लिम्बुवान ब्लगस्पोट

  • याक्थुङ न्युज

  • चुम्लुङ नेपाल

  • चुम्लुङ युएसए

  • free counters

  • जनमत सङ्ग्रह ।